Procenjuje se da će potrošnja Amerikanaca u prazničnoj sezoni od novembra do decembra prvi put premašiti bilion dolara
Foto: ProfimediaAmerikanci su na Sajber ponedeljak potrošili između 13,9 i 14,2 milijarde dolara na onlajn kupovine, navodi se u proceni kompanije Adobi (Adobe Analytics).
Sajber ponedeljak je dan velikih onlajn popusta, posebno na elektroniku, kućne uređaje, odeću i poklone, koji se održava prvog ponedeljka posle Dana zahvalnosti u SAD.
Nastao je 2005. godine kao odgovor internet prodavnica na tradicionalni Crni petak, koji se bazirao na kupovini u radnjama.
Danas se često spaja sa Crnim petkom, pa je kompletan period od četvrtka do ponedeljka poznat kao Sajber nedelja, odnosno pet dana intenzivne kupovine sa rekordnim nivoima onlajn prodaje.
Američki potrošači su izdvojili 6,4 milijarde dolara za kupovine na Dan zahvalnosti, 11,8 milijardi na Crni petak i dodatnih 11,8 milijardi tokom vikenda.
Ukupna potrošnja tokom Sajber nedelje trebalo bi da dostigne 43,7 milijardi dolara, uz godišnji rast od 6,3 odsto, prenosi časopis Fortune.
Američka Nacionalna maloprodajna federacija procenjuje da će potrošnja Amerikanaca u prazničnoj sezoni od novembra do decembra prvi put premašiti bilion dolara.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







