Problemi nemačke proizvodnje su strukturalni izazovi, nedovoljne investicije u infrastrukturu i relativno visoke cene energije
Nemačka privreda sve više zapada u krizu, a poslovno raspoloženje je u padu četvrti mesec zaredom, zaključeno je u danas objavljenom izveštaju Instituta za ekonomska istraživanja IFO iz Minhena. Indeks koji meri poslovno raspoloženje nemačkih kompanija je u avgustu pao sa julskih 87 poena na 86,6 poena, navodi se u saopštenju.
Tržišta su očekivala da će vrednost ovog indeksa pasti još niže i to na 86 poena. Nemačke kompanije su uglavnom bile manje zadovoljne trenutnom poslovnom situacijom, a pesimizam povodom razvoja biznisa u narednih šest meseci je sve više izražen.
Vrednost podindeksa kojim kompanije ocenjuju trenutne uslove je pao sa julskih 87,1 na 86,5 poena, kao i podindeks očekivanja od budućnosti, sa 87 na 86,8 poena.
"Nemačka privreda sve više zapada u krizu", prokomentarisao je rezultate predsednik IFO Klemens Fust.
Poslovno raspoloženje je značajno palo u sektoru proizvodnje, ali u sektoru usluga. Nasuprot tome, biznis raspoloženje u nemačkoj trgovini je blago poraslo, dok se u građevinarstvu nije promenilo u odnosu na jul.
Problemi nemačke proizvodnje su strukturalni izazovi, nedovoljne investicije u infrastrukturu i relativno visoke cene energije, a posebno brine to što nemački proizvođači automobila i mašina gube dah u odnosu na kinesku konkurenciju, izjavio je prošlog meseca glavni ekonomista Hamburške komercijalne banke (HCOB) Sajrus de la Rubia.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.