U maloprodajnim trgovinskim lancima u Srbiji od 13. septembra po nižim cenama može se kupiti 20 osnovnih proizvoda za ishranu, higijenu i kućnu hemiju, a sada je ta lista i proširena.
U maloprodajnim trgovinskim lancima u Srbiji od prošle nedelje po nižim cenama može da se kupi 20 osnovnih proizvoda za ishranu, higijenu i kućnu hemiju.
Ovi proizvodi se mogu naći pod oznakom "Bolja cena", a predsednik Srbije Aleksandar Vučić sinoć je najavio i novu listu proizvoda sa nižim cenama. U maloprodajnim lancima, njih ukupno 11 koji drže oko 80 odsto tržišta, sada će biti jefitnije 37 proizvoda ukupno.
Predsednik Srbije izjavio je da se na listi nalazi 37 proizvoda koji će pojeftiniti, među kojima se nalaze i suncokretovo ulje, brašno, pasulj, kao i neki proizvodi namenjeni za higijenu.
On je naveo da će pojeftiniti suncokretovo ulje sa 160 na 144 dinara, brašno sa 79 na 50 dinara, pasulj sa 349 na 259 dinara, kupus za 30 odsto, margarin sa 103 dinara na 79 dinara, namaz Sirko sa 217 na 159 dinara, grašak sa 180 na 139 dinara.
Takođe, pojeftiniće i kiselo mleko sa 85 dinara, na 64 dinara, keks sa 180 na 119 dinara, viršle sa 109 na 79 dinara, jetrena pašteta sa 75 dinara na 49 dinara, luk sa 99 na 79 dinara, kao i neki proizvodi namenjeni za higijenu, kao što je sapun, čija nova cena je 30 odsto niža i pasta za zube koja će sa 150 pojeftiniti na 99 dinara.
"Na listi ukupno imam 37 proizvoda. To su dobre vesti za ljude, građane. Mi smo to uradili iz još jednog razloga, mi smo targetirali one proizvode koji najviše utiču na stopu inflacije, želimo da stopu inflacije spustimo na ispod osam odsto do kraja godine", rekao je on.
U maloprodajnim trgovinskim lancima u Srbiji inače od 13. septembra po nižim cenama može se kupiti 20 osnovnih proizvoda za ishranu, higijenu i kućnu hemiju, a sada je ta lista i proširena. Kupci će, ove proizvode moći da nađu pod oznakom "Bolja cena" , a sama akcija će trajati do 31. decembra.
Tačnije jeftiniji će biti: mleko, jogurt, sir beli kriška, jabuke, krompir, testenina, pileće meso (trup), salama u omotu, bezalkoholni napici, kafa, hrana za bebe, šampon za bebe, kupka za bebe, dečije pelene, šampon za odrasle, kupka za odrasle, toalet papir, higijenski ulošci, deterdžent za pranje sudova i deterdžent za pranje veša, povrće...
Špagete koje su koštale 75 dinara, koštaju 49,9 dinara, dugotrajno mleko umesto 109,9 trgpovci prodaju po 95 dinara.
Ono što je najčešća dilema jeste da su u pitanju određeni brendovi i da pojeftinjenje mleka ne znači da je ono jeftinije pod svim brendovima i u svima radnja. Tako u jednom lancu možete naći jefitniji deterđžent, u drugom, mleko, u trećem povrće...
Među kompanijama koje su podržale ovu akciju su: Delez Srbije, Merkator S, DTL sa svim svojim članicama, LIDL Srbija, Super Vero, UniverEksport, DIS, Metro, Domaća trgovina – Aroma, AMAN, GOMEKS, koje zajedno imaju preko 80 odsto tržišnog učešća.
Sledećih 20 kategorija proizvoda je deo akcije "Bolja cena - cena za narod" od srede 13. septembra pa sve do 31. decembra 2023. godine:
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.