Raspoloženje američkih potrošača u velikom padu zbog straha od trgovinskog rata

Na međugodišnjem nivou je raspoloženje potrošača palo za 27,1 odsto u odnosu na isti mesec lane

14.03.2025. 16:06
  • Podeli:
prodavnica, kupovina, supermarket, računa - shutterstock_2139042921-66d1ec7faed68.webp Foto: Shutterstock

Raspoloženje američkih potrošača je u padu zbog straha od trgovinskog rata, zaključak je danas objavljenog istraživanja Univerziteta u Mičigenu.

Vrednost indeksa koji meri raspoloženje američkih potrošača za mart je prema preliminarnim podacima mesečno palo za 10,5 odsto na 57,9 poena i sada je na najnižem nivou od novembra 2022. godine.

Na međugodišnjem nivou je raspoloženje potrošača palo za 27,1 odsto u odnosu na isti mesec lane.

Direktorka istraživanja Džoan Hsu je saopštila da je trend pada raspoloženja prisutan u svim kategorijama potrošača, nezavisno od godina, obrazovanja, prihoda, bogatstva, političkih opredeljenja i geografskih oblasti.

"Očekivanja za budućnost su se pogoršala u više kategorija ekonomije, uključujući lične finansije, tržišta rada, inflaciju, uslove poslovanja i tržišta akcija", dodala je Hsu.

Prema njenim rečima, potrošačima smeta visok nivo neizvesnosti oko politike i drugih ekonomskih faktora i otežava im pravljenje planova za budućnost.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()