Da bi korisnici aplikacije mobilnog bankarstva postali primaoci plaćanja za uslugu "prenesi", neophodno je da se registruju putem aplikacije
Više od tri miliona korisnika aplikacija mobilnog bankarstva u Srbiji koristi uslugu "prenesi", objavila je Narodna banka Srbije i navela da ova usluga omogućava najjednostavnije prenošenje novca sa računa na račun, pošto je za njeno korišćenje neophodno samo poznavanje broja telefona primaoca plaćanja.
Iz NBS su naveli da uslugu "prenesi" klijentima u Srbiji omogućavaju OTP banka, banka Inteza, Rajfajzen banka, NLB Komercijalna banka, Unikredit banka, AIK banka, Erste banka, Alta banka, Halkbank, Eurobank Direktna, Srpska banka, Adriatik banka i API banka.
Klikom na tu opciju korisniku se prikazuje formular u koji upisuje iznos koji želi da prenese i broj telefona primaoca plaćanja, ili broj unosi iz imenika na telefonu i ka njemu obavlja transakciju.
Da bi korisnici aplikacije mobilnog bankarstva postali primaoci plaćanja za uslugu "prenesi", neophodno je da se registruju putem aplikacije u nekoliko jednostavnih koraka.
Registracijom će povezati svoj broj mobilnog telefona s brojem računa, nakon čega će svi korisnici aplikacija mobilnog bankarstva moći da im prenesu novac na račun znajući samo broj telefona i to za svega nekoliko sekundi.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.