U saopštenju nisu jasno saopšteni razlozi za raskid partnerstva.
Japanska tehnološka kompanija Panasonik objavila je danas da nakon 37 godina više neće biti sponzor Olimpijskih igara.
U saopštenju nisu jasno saopšteni razlozi za raskid partnerstva, već se kompanija pozvala na stalne revizije toga kako sponzorstvo treba da se razvija, prenosi AP.
Panasonik spada među takozvanih 15 glavnih sponzora Olimpijskih igara među kojima su i Anhojzer-Buš Inbev, Er-Bi-En-Bi(Airbnb), Alibaba, Alijanc, Atos, Bridžstoun, Koka-kola, Deloit, Intel, Omega, Prokter end Gembl (P&G), Samsung, Tojota i Viza.
Međunarodni olimpijski komitet (MOK) u četvorogodišnjem ciklusu dobija od sponzora više od dve milijarde dolara, a udeo Panasonika nije poznat.
Japanska novinska agencija Kjodo je preko nekoliko meseci navela, pozivajući se na anonimne upućene izvore, da je kompanija Tojota nezadovoljna načinom na koji Međunarodni olimpijski komitet koristi sponzorski novac.
Kako navode izvori iz Tojote, novac koji dobija MOK "nije efikasno iskorišćen za podršku sportistima i promociju sporta".
Za sada nije sasvim jasno da li će Tojota i nadalje biti sponzor Olimpijskih igara.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.