Lidl izglasan kao miljenik potrošača

Sa ciljem da potrošačima pruži najbolji odnos cene i kvaliteta, Lidl će nastaviti da širi svoju poslovnu mrežu

Autor: Promo
28.03.2024. 11:59
  • Podeli:
Jovana Majstorović ispred Lidla Srbija prima nagradu Miljenik Potrošača-66054c4109018.webp Foto: Promo

Kompanija Lidl Srbija je ovogodišnji dobitnik prestižnog priznanja "Miljenik potrošača“, koji je rezultat glasanja i anketiranja reprezentativnog uzorka potrošača iz naše zemlje. Ovu nagradu, u okviru kampanje "Najbolje iz Srbije“ koju sprovodi organizacija "Moja Srbija“ uz pomoć Grada Beograda i Centra potrošača Srbije, kompanija Lidl osvojila je u kategoriji „Trgovina“, čime je potvrđeno da su Lidl prodavnice prvi izbor za kupovinu.

"Od prvog dana našeg poslovanja u Srbiji, kao jedini savremeni diskont, ponudili smo našem potrošaču jedinstveno iskustvo kupovine i postavili ga na prvo mesto. Danas, nakon samo 5 godina, ovim priznanjem dobili smo još jednu potvrdu da su naši potrošači prepoznali Lidl vrednosti i da smo pronašli put do porodičnih trpeza kao miljenik i prvi izbor među trgovinama. Hvala na pruženom poverenju u ime Lidl tima“, izjavila je Jovana Majstorović, iz Korporativnih komunikacija Lidla Srbije.

Foto: Promo

Glasanje za ovu nagradu je sprovedeno u dva kruga – u prvom krugu glasali su potrošači putem interneta i suzili izbor potencijalnih dobitnika, a u drugom su metodom anketiranja "licem u lice" glas davali nekome od finalista. Anketiranje na terenu je sprovedeno u 10 gradova Srbije, na reprezentativnom uzorku od oko 2.000 potrošača koji su krajnji korisnici za relevantnu kategoriju.

Kompanija Lidl u Srbiji posluje više od 5 godina i za to vreme uspela je da bude deo 40 gradova Srbije, otvori 70 prodavnica i da zaposli više od 3.500 radnika kao "Top poslodavac". Sa ciljem da potrošačima pruži najbolji odnos cene i kvaliteta, Lidl će nastaviti da širi svoju poslovnu mrežu i da ostvaruje čvrstu saradnju na lokalnom nivou. Takođe, svest o odgovornosti prema zaposlenima i partnerima, ali i prema životnoj sredni i zajednici, omogućava ovoj kompaniji da kontinuirano unapređuje svoje poslovanje i ostvaruje nove ciljeve.

Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već četvrtu godinu zaredom.  


 

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()