Kao jedna od najvećih svetskih kompanija brze usluge, McDonald’s zna da ima mogućnost da pokrene stvarne promene koje se tiču društvenih i ekoloških izazova
McDonald’s Srbija pokrenuo je platformu pod nazivom „Malim koracima do velikih promena“ u okviru koje se nalaze svi projekti i inicijative kompanije koji se odnose na akcije vezane za klimatske promene, zaštitu prirodnih resursa, smanjenje otpada i prelazak na održivu ambalažu i igračke, ali i niz volonterskih i akcija podrške lokalnoj zajednici.
Kao jedna od najvećih svetskih kompanija brze usluge, McDonald’s zna da ima mogućnost da pokrene stvarne promene koje se tiču društvenih i ekoloških izazova. To je odgovornost koju kompanija ozbiljno shvata i koju preuzima, ali to je i prilika za napredak.
Kada kažu „poslužene milijarde“, u McDonald’su ne govore samo o burgerima. Govore o podršci koju pružaju zajednici, partnerima, zaposlenima i dobavljačima, jer znaju da postoji razlika između biti u zajednici i biti deo jedne zajednice.
Na putu pozitivnog uticaja na zajednice, McDonalds’ već ima značajnu prednost – SVOJE ZAPOSLENE. Svi zaposleni u McDonald'su koji su se pridružili volonterskom klubu „Mek volonteri“ odlučili su da svoju želju i strast da stvaraju promene u svetu oko sebe iskoriste kako bi inspirisali svoje kolege i delili uspehe.
Mek volonteri nisu samo učesnici različitih akcija koje je kompanija pokrenula – od sadnje drveća i uticaja na smanjenje CO2 u gradskim sredinama ili druženja i pravljenja nakita, kićenje jelke sa članovima Kreativno edukativnog centra koji brine o mladima sa smetnjama u razvoju ili učešćem u akciji „Dan dečijih aktivnosti u prirodi“ i mnogim drugim – već često i sami predlažu aktivnosti koje kompanija može da podrži. Tu su uvek spremni #mekvolonteri #mcdvolonteri
Ulje koje se koristi u pripremi pomfrita kasnije postaje gorivo, dok se glicerin koristi za pripremu proizvoda koji se mogu naći u svakom domaćinstvu – od sredstava za čišćenje do kozmetičkih proizvoda.
U zadnjih 10 godina prerađeno je više od milion kilograma iskorišćenog ulja i ušteđeno je više od 3,2 hiljade tona CO2.
Kompanija je aktivna i u segementu uštede energije. U Mek restoranima svakodnevno se štedi energija i to tako što restorani imaju plan uključivanja opreme. Cilj je da se oprema uključuje postepeno i u terminima kada je potrebna. Na taj način smanjuje se potrošnja električne energije. Takođe kroz plan održavanja opreme se utiče na potrošnju energije - čisćenjem kondenzatora na rashladnim uređajima. Restoranski klima sistemi imaju rekuperatore energije.
Koristi se izvlačenje vazduha iz restorana za dogrevanje ili rashlađivanje ulaznog vazduha u zavisnosti od doba godine i spoljašnje temperature i na taj način se štedi energija.
U okviru Happy Readers programa od 2019. godine uz Happy Meal ponude deci su na raspolaganju i knjige sa razlicitim temama – preko 350000 knjiga roditelji su odabrali za decu za ovih pet godina, a istraživanja pokazuju kako je čitanje važno jer podstiče maštu, učenje i razumevanje.
Akcije koje kompanija preduzima zajedno sa svojim partnerima i dobavljačima širom sveta omogućavaju podršku lokalnim zajednicama, uprkos nepredviđenim globalnim izazovima. Samo zajedno kroz podršku možemo učiniti da svet u kome živimo bude bolje mesto i nama i generacijama koje dolaze. Zajedno malim koracima možemo doći do velikih promena.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.