Ovo se može protumačiti i kao marketinški potez, odnosno udaljavanje od fosilnih goriva, koja danas nisu na dobrom glasu
Foto: PixabayJedna od najvećih svetskih naftnih kompanija, Šel (Shell), zaključila je da su stanice za punjenje električnih vozila bolji poslovni model od benzinskih pumpi u velikoj reviziji strategije.
Takođe, ovo se može protumačiti kao marketinški potez, odnosno udaljavanje od fosilnih goriva, koja danas nisu na dobrom glasu. Zato će se Šel rešiti 1.000 benzinskih pumpi širom sveta. Ove godine će prodati 500, a sledeće godine još 500 benzinskih stanica.
Koje će zemlje biti pogođene ovogodišnjom prodajom, još nije javno objavljeno. Šel trenutno ima preko 50.000 benzinskih stanica, a do kraja decenije trebalo bi da ih bude 200.000.
Šel je takođe saopštio da će smanjiti emisiju ugljen-dioksida za 15 odsto do 2030. godine.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







