Nisu samo Nemci u problemu: Propala poznata kineska marka automobila

Podneli zahtev za stečaj

10.08.2024. 15:19
  • Podeli:
novcanik_foto_Pixabay.jpg Foto: Foto: Pixabay

Nisu samo evropski proizvođači automobila u poslovnim teškoćama, već pretrpanost tržišta muči i napadače na tradicionalne marke – Kineze.

Tako je kineski brend Human Horizons službeno podneo zahtev za stečaj, ali to gotovo nikoga nije iznenadilo jer su još početkom 2024. objavili da su u poslovnim problemima.

Konkretno, HiPhi, automobilski brend koji zavisi od ove firme, proškog februara je imao već rizične brojke - u tom su se trenutku upalili svi alarmi jer je HiPhi već trebalo da uđe u Evropu sa svojom ponudom električnih automobila.

Kompanija je obustavila proizvodnju tri električna automobila - modela X, Z i Y. Ovim potezom Human Horizons nastoji da dobije na vremenu i osigura potencijalnog partnera koji bi ga podržao u njegovoj misiji.

Uprkos svemu, čini se da kompanija u ovoj situaciji nema budućnost, a trenutno im je jedina nada da će brend opstati ako dođe neki investitor koji će nastaviti sa radom HiPhija.

Međutim, nakon što je potvrdio bankrot, Human Horizons je sada pod ingerencijom kineskog suda, koji će odlučiti šta će biti sa samom kompanijom.

"Imovina Human Horizonsa nije bila dovoljna za plaćanje svih dugova, ali ima određenu vrednost i mogućnost reorganizacije", naveo je kineski sud u svom izveštaju.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()