Brend CRIVIT predstavlja svoju prvu međunarodnu kampanju pod nazivom "FIND YOUR MOVE"
Foto: Lidl SrbijaOva kampanja donosi inspiraciju za aktivan način života, na televiziji, društvenim mrežama i u Lidl prodavnicama u više od 30 zemalja, predstavljajući ujedno važan korak za CRIVIT ka ostvarenju cilja da postane vodeći evropski brend u oblasti rekreacije.
Kampanja "Find your move" osmišljena je da ponovo probudi želju za fizičkom aktivnošću i podseti nas koliko je važna za balans radosti i energije. U vremenu kada previše provodimo sedeći za računarom ili prelistavajući sadržaje na mobilnim uređajima, CRIVIT poziva na promenu - da ustanemo, pokrenemo se i ponovo otkrijemo čari aktivnog načina života. Kampanja prikazuje bogatstvo sportskih i rekreativnih aktivnosti koje ovaj brend podržava, od fitnesa, biciklizma, kampovanja i uživanja u prirodi, do trčanja, timskih igara, zimskih i vodenih sportova. Svaka scena oživljava raznovrsnost CRIVIT asortimana i inspiriše sve generacije da rekreaciju dožive kao svakodnevni izvor zadovoljstva.
Pokreni se uz Crivit, od ponedeljka 19. maja │Lidl Srbija
Pokretanjem kampanje, CRIVIT započinje svoj samostalni nastup koji će biti vidljiv na društvenim mrežama samog brenda, na Instagramu, Facebook-u, YouTube-u. Brend promoviše opušten i zabavan pristup fizičkoj aktivnosti, ohrabrujući svakoga, od početnika do iskusnih sportista, da otkrije nove aktivnosti i učini vežbanje sastavnim delom svakodnevice.
"CRIVIT se razvija u samostalan brend koji čini fizičku aktivnost dostupnom svima, uz najbolji odnos cene i kvaliteta i jasnim fokusom na potrebe ljudi. Sa glavnom porukom 'Find your move' i međunarodnom kampanjom, nastojimo da CRIVIT postane vodeći brend za aktivan stil života u Evropi", izjavio je Martin Alles, Head of Brand u Lidl International.
Novo pozicioniranje brenda u potpunosti je usklađeno sa Lidlovom strategijom. Lidl prodavnice u više od 30 zemalja nude visokokvalitetnu sportsku odeću i opremu brenda CRIVIT.
"Kompanija Lidl Srbija je ponosna što je deo uspešne priče brenda CRIVIT. Verujemo u snagu ovog brenda i njegov potencijal u inspirisanju ljudi ka vođenju aktivnijeg načina života: uz najbolji odnos cene i kvaliteta", dodaje Dragan Čigoja, generalni direktor kompanije Lidl Srbija.
Brend CRIVIT, dostupan u Lidlu, nudi jedinstven asortiman sportske odeće i opreme za najrazličitije aktivnosti i sportove. Bilo da je reč o fitnesu, biciklizmu, kampovanju i boravku u prirodi, trčanju, zabavi i timskim sportovima, zimskim ili vodenim disciplinama, CRIVIT obezbeđuje sve za aktivan stil života, uz najbolji odnos cene i kvaliteta. Kao partner koji motiviše ljude da se pokrenu, CRIVIT stavlja fokus na lično blagostanje i inspiriše svakoga da bude aktivan na svoj način. Aktivnost. Sport. Blagostanje. Uz CRIVIT.

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.350 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta i oko 375.000 zaposlenih u 31 zemlji sveta. Svojim svakodnevnim aktivnostima preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture, oblikuju svakodnevno poslovanje i čine osnovu za uspeh. Lidl je u 2023. fiskalnoj godini ostvario prodaju od 125,5 milijardi evra, a Švarc Grupa je zabeležila 167,2 milijarde evra.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 77 prodavnica u 44 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata "Top Employer Serbia“ petu godinu zaredom i "Top Employer Europe” osmu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao "Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija "Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje "Najbolje u Srbiji“ proglašen za "Miljenika potrošača“.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







