Od podataka građana, kako se navodi u pravilniku, biće javni samo broj telefona i datum upisa u registar.
Potrošači u Srbiji će od petka, 5. januara moći da se upišu u registar "Ne zovi" i tako se zaštite od neželjenih poziva i poruka trgovaca i oglašivača koji nude svoje robe i usluge.
Uvođenje ovog registra propisano je Zakonom o zaštiti prava potrošača, a na osnovu pravilnika objavljenog u Službenom glasniku registar počinje da se primenjuje 5. januara.
Kako je precizirano u pravilniku, podatke u registar i to bez plaćanja naknade, može da upiše operator elektronskih komunikacija koji sa korisnikom telefonskog broja ima zaključen ugovor, a građani zahtev za upis svog broja u registar operatoru podnose elektronski, putem internet stranice ili aplikacije ili na prodajnom mestu operatera.
Operator korisniku čiji broj upiše u registar ili ga iz registra ispiše daje odgovarajuću potvrdu koja sadrži datum kada je primljen zahtev korisnika, a promena će u registru "Ne zovi" biti vidljiva sledećeg dana.
Zahtev za upis ili ispis pojedinog broja telefona iz ovog registra moći će da se podnosi jednom u toku meseca.
Od podataka građana, kako se navodi u pravilniku, biće javni samo broj telefona i datum upisa u registar.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.