Aktivnost koja je svakako skrenula pažnju prolaznika je za cilj imala promociju nastavka kampanje "Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta!" koju kompanija Lidl Srbija sprovodi sa Nacionalnom organizacijom osoba sa invaliditetom
Na poziv kompanije Lidl Srbija i na nekoliko sati, oko 20 osoba sa invaliditetom "blokiralo" je parking ispred jedne Lidl prodavnice u Beogradu. Aktivnost koja je svakako skrenula pažnju prolaznika je za cilj imala promociju nastavka kampanje "Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta!" koju kompanija Lidl Srbija sprovodi sa Nacionalnom organizacijom osoba sa invaliditetom (NOOIS). Lidl i NOOIS ovim gestom još jednom su pozvali nesavesne i bahate vozače koji se parkiraju na jasno obeleženim mestima za osobe sa invaliditetom da razmisle o svojim postupcima i osećaju koji izaziva "nepravedno zauzeto" parking mesto.
Mesta na parkingu bila su zauzeta od strane osoba sa invaliditetom i simbolično postavljenim invalidskim kolicima, a da osećaj i iskustvo nisu prijatni potvrdili bi svi vozači koji bi jutros u Beogradu na parkingu Lidl prodavnice u Vojvođanskoj ulici uzaludno pokušali da parkiraju svoj auto. Tako je "Hoćeš da menjamo mesta?", deo slogana kampanje kompanije Lidl, dobio pravu praktičnu dimenziju i potrošače ali i sve vozače još jednom podsetio na značaj podizanja svesti o pravima i potrebama osoba sa invaliditetom i poštovanju pravila OSI parking mesta.
Mesta za osobe sa invaliditetom obeležena žutom bojom umnogome olakšavaju funkcionisanje i parkiranje osobama sa invaliditetom, pre svega zbog širine mesta i blizine ulazu. Bahato parkiranje na ovim mestima i njihovo zauzimanje od strane osoba kojima nisu neophodna, predstavlja samo još jednu u nizu svakodnevnih prepreka za osobe sa invaliditetom.
Projekat "Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta!" kompanija Lidl Srbija sa partnerskim organizacijama sprovodi već drugu godinu zaredom, a od početka juna Lidl dodatno obeležava parking mesta ispred svojih prodavnica, ostavlja poruke nesavesno parkiranim vozačima i sprovodi aktivnosti u nadi da će sa saradnicima i organizacijama zajedničkim snagama uspeti da podigne svest vozača o značaju adekvatnog parkiranja i posledicama koje bahato parkiranje ima na osobe sa invaliditetom.
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.000 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 67 prodavnica u 38 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata "Top Employer Serbia" i "Top Employer Europe" već treću godinu zaredom.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.