Prodaja brenda Guči manja za 20 odsto: Ovo je razlog

Procenjuje se da Guči više od trećine prodaje ostvaruje u Kini, čija je ekonomija u teškom stanju

20.03.2024. 17:44
  • Podeli:
Guči-65fb11df76c93.webp Foto: AP Photo/Luca Bruno

Očekuje se da će prodaja modnih proizvoda Guči pasti za 20 odsto u prvom tromesečju ove godine, pre svega zbog usporavanja ekomonskog rasta u Aziji, naveo je danas vlasnik brenda kompanija Kering iz Pariza.

Guči je prošle godine činio dve trećine poslovnih prihoda pomenute francuske korporacije specijalizovane za luksuznu robu, preneo je Si-En-Bi-Si (CNBC).

Procenjuje se da Guči više od trećine prodaje ostvaruje u Kini, čija je ekonomija u teškom stanju.

Ostali poznati brendovi Keringa su Iv Sen Loran, Balensijaga i Botega Veneta.

Medij navodi da je ovo upozorenje francuske korporacije u suprotnosti s predviđanjima njenih rivala, kao što su LVMH i Hermes, koji ne očekuju pad prodaje.

Kering je izvestio da je njegov neto-profit prošle godine pao za 17 odsto, a njegove akcije pale su za više od 23 odsto tokom prošle godine.

Poređenja radi, njegov najveći rival LVMH, koji pored ostalog poseduje Luj Viton i Henesi, ostvario je prodaju veću od očekivane za 2023.

Hermes je takođe objavio rekordnu godišnju prodaju prošle godine s planovima da nagradi bonusima sve zaposlene širom sveta.

Dok su njihovi rezultati pokazali otpornost na tržištu luksuza, Guči cilja na mlađe kupce podložnije ekonomskim uticajima, navodi medij.

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()