"Riznica ukusa iz Srbije" u Super Vero marketima – bogatija nego ikada

Gde možete da kupite đubek, pirotski kačkavalj, peglanu kobasicu, organski sir sa Zlatibora, konjski pršut i još mnogo autentičnih proizvoda iz svih krajeva Srbije – na jednom mestu?

Autor: Promo
03.10.2025. 16:40
  • Podeli:
3-68dfdea6b3f93.webp Foto: Promo

U okviru kampanje „Riznica ukusa iz Srbije“, u svim Super Vero marketima do 20. oktobra, kupci imaju priliku da otkriju pažljivo selektovanu ponudu domaćih proizvoda, nastalih sa puno posvećenosti i ljubavi, u malim gazdinstvima širom Srbije.

Na policama se mogu pronaći mlečni specijaliteti, poput kravlje i kozje surutke, kačkavalja iz Pirota sa zaštićenim geografskim poreklom, kao i organskih sireva sa Zlatibora, obogaćenih začinskim biljem. Ljubitelji suhomesnatih proizvoda mogu da izaberu između delikatesa od mangulice, ovčijih kobasica, konjskog i bivoljeg mesa, sudžuka, kao i specijaliteta iz Zasavice i Bojčinske šume, pripremanih po tradicionalnim receptima. 

U segmentu delikatesa, ponuda uključuje ajvare od cepkane paprike bez aditiva, zimnica od zelene paprike sa tartufima, domaće džemove sa neobičnim dodacima, fermentisani crni i beli luk, kao i sirupe od mladih borovih izdanaka, drenjina i dunja. Tu su i smrznute organske višnje, maline i kupine, koje čuvaju nutritivne vrednosti tokom cele godine. 

Ova pažljivo odabrana kolekcija ukazuje na bogatstvo domaće kuhinje – ne samo kao gurmanske tradicije, već i kao prostora u kojem se prošlost i savremeni ukus uspešno spajaju. 

Kampanja „Riznica ukusa iz Srbije“ već godinama ima za cilj da kroz konkretne proizvode predstavi i sačuva kulturno i gastronomsko nasleđe naše zemlje. Pored ukusa, kroz liflet i informativne materijale, kupci mogu da saznaju više o autohtonim sortama, zanatima, običajima i zanimljivostima iz naše prošlosti – poput toga ko su župske dame iz neolita, ili u kakvoj su vezi Stefan Nemanja i jedno od najstarijih vinogorja Balkana. 

„Kroz ‘Riznicu ukusa iz Srbije’ nastojimo da kupcima približimo bogatstvo domaće baštine i podsetimo koliko su naši preci ostavili vredno nasledstvo koje danas čuvamo za pokoljenja. Zato svake godine proširujemo ponudu, kako tokom kampanje, tako i tokom cele godine. Kupci zajedno sa nama učestvuju u podršci malih dobavljača, kojima dajemo prostor da rastu pod svojim imenom. Proizvodi koje potrošači budu najbolje prihvatili ostaju u našem asortimanu i često izlaze i van našeg sistema. Drago nam je kad vidimo uspehe onih kojima je Riznica bila odskočna daska. To su divne lične priče i zato nam je ovaj projekat najbliskiji srcu“, poručuju iz Super Vera. 

Zavirimo u gastronomsko blago

Izdvajamo neke od proizvoda zbog kojih se ogladni već pri prvom prelistavanju lifleta – poput heljdopite sa sirom i kajmakom, zimnice sa tartufima i mnogih drugih ukusa koji svedoče o tome koliko je domaće istovremeno i autentično – i moderno.

Preuzmite mobilnu aplikaciju:

Get it on Google PlayDownload on the App Store
  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()