Lidl organizovao panel diskusiju „Prava potrošača – dokle smo stigli i čemu stremimo”
Od svog dolaska na srpsko tržište, kompanija Lidl Srbija je na strateški način pristupila unapređenju prava potrošača strogom kontrolom kvaliteta i bezbednosti proizvoda, direktnim kontaktom sa potrošačima, kao i podrškom kućnim budžetima svojih sugrađana - zaključci su današnje panel diskusije „Prava potrošača – dokle smo stigli i čemu stremimo” održane povodom obeležavanja Svetskog dana prava potrošača.
Danas su na temu prava potrošača na tržištu trgovine u Srbiji govorili predstavnici uticajnih organizacija, a uvodnu reč dali su Dragan Čigoja, generalni direktor Lidl Srbija i Tomislav Momirović, ministar unutrašnje i spoljne trgovine.
Generalni direktor kompanije Lidl Srbija, Dragan Čigoja izjavio je: „Mi u Lidlu uvek poštujemo zakonske okvire i idemo korak dalje, a sve u korist potrošača, jer smo uvereni u kvalitet proizvoda i usluge koju nudimo i znamo da samo sa zadovoljnim potrošačima, možemo da rastemo zajedno sa Srbijom“. On je istakao i kako Lidl tim iz sektora Služba za potrošače, kupcima obezbeđuje direktan kontakt sa kompanijom i uvek sasluša i sistemski zavede sve sugestije koje dobije.
Ministar unutrašnje i spoljašnje trgovine Tomislav Momirović izrazio je zahvalnost kompaniji Lidl Srbija na, kako je rekao, prepoznavanju ovog važnog pitanja kako za privatni sektor, tako i za sve potrošače.
„Veće angažovanje privrede u ovoj oblasti, uspostavljanje partnerskog odnosa sa privatnim sektorom u smislu jačanja prava potrošača, poštovanje dobrih zakonskih i poslovnih običaja u ovoj oblasti, nije samo interes potrošača već i trgovaca koji na taj način angažuju fer i časnu borbu za otvoreno tržište. S tim u vezi, zahvaljujem svim predstavnicima privrede koji su učestvovali u izradi Zakona o zaštiti potrošača i pokazali da su na ovaj način zajedno sa Ministarstvom trgovine posvećeni uspostavljanju modernog i efikasnog sistema u ovoj oblasti”.
Učesnici na panelu bili su Višnja Rakić, pomoćnik ministra unutrašnje i spoljne trgovine, Sektor za zaštitu potrošača, Tijana Maljković, sekretarka Udruženja za trgovinu Privredne komore Srbije, Maja Anokić predsednica Centra potrošača Srbije i predstavnici kompanije Lidl Srbija Vanja Jovanović iz Pravne službe i Lazar Stamenić ispred Revizije i Službe za potrošače, a moderator je bila Jelica Antelj, urednica stranice Potrošač u dnevnom listu Politika.
Jedna od važnijih tema bila je kvalitet i bezbednost proizvoda u trgovini.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.