Mark Awards je nagrada koja se dodeljuje izuzetnim pojedincima iz kompanija za lična i profesionalna dostignuća u oblastima marketinga, PR-a, digitala i employer brandinga
Foto: UNAUNA pita zvezde Mark Awards je serija razgovora sa dobitnicima ove nagrade, priznanja pojedincima za lične, poslovne i profesionalne uspehe, koji su ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u prethodnom periodu.
Projekat Mark Awards organizuje Marketing mreža u cilju isticanja, promovisanja i nagrađivanja najuticajnijih komunikacijskih stručnjaka iz kompanija u Srbiji. UNA, kao glavni medijski partner, sa ponosom predstavlja najbolje iz branše.
Ove godine je Employer Branding and Communications Partner u kompaniji Nordeus Katarina Stevanović proglašena za Employer Branding Managera godine.
U izuzetno konkurentnoj trci za Employer Branding Managera godine, priznanje je ove godine otišlo Katarini Stevanović koja je svojom inovativnošću i posvećenošću postavila nove standarde u oblasti privlačenja i zadržavanja talenata na domaćem tržištu.
Stevanović je pažnju žirija osvojila inovativnim digitalnim kampanjama za zapošljavanje, koje su dovele do rekordno brzog regrutovanja u sistem inženjera u Nordeusu. Osim toga, njen rad na osvežavanju kompanijskog brenda, koji je uključio savremen dizajn i snažnu interakciju sa zaposlenima, rezultirao je jačim identitetom i emotivnom povezanošću u timu, navela je članica žirija i direktorka sektora marketinga i komunikacija na UNA televiziji Maja Saveljić.
Poseban doprinos dala je i redizajnu employer branding sajta, koji je sada bogat personalizovanim sadržajem, edukativnim video vodičima i povezivanjem sa talentima iz zemlje i inostranstva. Ovo je donelo dvostruko veći broj novih korisnika sajta, kao i izuzetno pozitivan feedback internog i eksternog okruženja.

Priznanje za Katarinu Stevanović potvrđuje vrednost inovacije i razumevanja ljudi unutar kompanija, a njen primer je podstrek svim profesionalcima iz oblasti employer brandinga da slede put kreativnosti i promene perspektive u poslovnom svetu.
Mark Awards je nagrada koja se od 2021. dodeljuje izuzetnim pojedincima iz kompanija za lična i profesionalna dostignuća u oblastima marketinga, PR-a, digitala i employer brandinga. Cilj Mark Awards nagrade jeste da podstakne i motiviše marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente, kreativnost i sposobnost za postizanje vrhunskih poslovnih rezultata i prepoznatljivost brenda. Mark Awards je nagrada kojom Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji.
Za razliku od drugih strukovnih nagrada na tržištu Srbije, Mark Awards nagrade dodeljuju se pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, odnosno pojedincima koji su ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u prethodnom periodu.
Žiri Mark Awards činilo je 15 uglednih profesionalaca - direktora kompanija, direktora kreativnih, PR i digitalnih agencija, kao i jedan predstavnik organizatora, odnosno strukovnog medija iz Srbije.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







