UNA pita zvezde Mark Awards: Super hero of the year - Milena Đorić Gudurić

Mark Awards je nagrada koja se dodeljuje izuzetnim pojedincima iz kompanija za lična i profesionalna dostignuća u oblastima marketinga, PR-a, digitala i employer brandinga

Autor: Web UNA TV
03.12.2025. 15:00
  • Podeli:
Mark Awards Milena Djoric Guduric-69307e1cb0814.webp Foto: UNA

UNA pita zvezde Mark Awards je serija razgovora sa dobitnicima ove nagrade, priznanja pojedincima za lične, poslovne i profesionalne uspehe, koji su ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u prethodnom periodu.

Projekat Mark Awards organizuje Marketing mreža u cilju isticanja, promovisanja i nagrađivanja najuticajnijih komunikacijskih stručnjaka iz kompanija u Srbiji. UNA, kao glavni medijski partner, sa ponosom predstavlja najbolje iz branše.

Ove godine je direktorka Sektora za marketing i komunikacije AikBank ad Beograd Milena Đorić Gudurić proglašena za Super hero of the year. 

Milena Đorić Gudurić je ostvarila izuzetan doprinos struci marketinga kroz strateško vođenje i realizaciju jednog od najkompleksnijih procesa rebrendinga i integracije u finansijskoj industriji regiona. Prepoznajući potrebu za transformacijom identiteta AIK Banke, vodila je tim koji je osmislio i sproveo sveobuhvatnu marketinšku strategiju koja je obuhvatila redefinisanje vrednosti, komunikaciju na svim kanalima i inovativan pristup vizuelnom identitetu.

Rezultati ovog procesa su izuzetni i merljivi: nakon spajanja dve banke i rebrendinga, AIKBank je postala treća po veličini na tržištu i prva domaća privatna banka među top 5 finansijskih institucija. Marketinška kampanja nije samo očuvala, već je značajno unapredila prepoznatljivost brenda –top of mind awareness je porastao, a spontana prepoznatljivost brenda za čak 20% u samo tri meseca. Posebno je značajan rast udela mladih koji AIK Banku navode kao prvi izbor, za više od 50% (ISMFO istraživanje, maj 2025), dok je interesovanje za određene proizvode poraslo za 66%.

Svojim inovativnim pristupom, merljivim rezultatima i kontinuiranim zalaganjem za razvoj struke marketinga, Milena Đorić Gudurić je postavila nove standarde i ostavila snažan trag u industriji, čime u potpunosti opravdava dodelu nagrade, navela je članica žirija i Group CFO u MK Group Violeta Kovačević.

Mark Awards je nagrada koja se od 2021. dodeljuje izuzetnim pojedincima iz kompanija za lična i profesionalna dostignuća u oblastima marketinga, PR-a, digitala i employer brandinga. Cilj Mark Awards nagrade jeste da podstakne i motiviše marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente, kreativnost i sposobnost za postizanje vrhunskih poslovnih rezultata i prepoznatljivost brenda. Mark Awards je nagrada kojom Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji.

Za razliku od drugih strukovnih nagrada na tržištu Srbije, Mark Awards nagrade dodeljuju se pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, odnosno pojedincima koji su ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u prethodnom periodu.

Žiri Mark Awards činilo je 15 uglednih profesionalaca - direktora kompanija, direktora kreativnih, PR i digitalnih agencija, kao i jedan predstavnik organizatora, odnosno strukovnog medija iz Srbije. 

 

Preuzmite mobilnu aplikaciju:

Get it on Google PlayDownload on the App Store
  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()