Novi izgled, ime i funkcionalnosti, uz više od 400 partnera
Yettel Shopping platforma, namenjena svima onima koji žele da na jednostavan način dođu do što atraktivnije ponude, od sada ima novo ime, izgled i funkcionalnosti.
Pristupom platformi korisnici mogu da ostvare bilo koji od specijalnih popusta koje nude 400 različitih partnera iz oblasti mode, tehnike, sporta i rekreacije, hrane i pića i drugih kategorija. Kuponi za popust od sada mogu da se čuvaju i dele sa porodicom i prijateljima, a tu je i mogućnost odabira omiljenih kategorija.
“Naša preporuka korisnicima je da posete Yettel Shopping pre svake kupovine. Nakon godinu dana, platformu već koristi skoro pola miliona korisnika, a svoje proizvode i usluge nudi oko 400 partnera. Cilj nam je da do kraja godine proširimo taj broj I time ponudimo još veći izbor za povoljniju kupovinu“, izjavila je Marija Stojanović, Head of Digital Platforms u Yettelu.
Korišćenje Yettel Shopping platforme za sve građane veoma je jednostavno. Može joj se pristupiti preko pretraživača na shopping.yettel.rs, ili preko Yettel aplikacije, koja je dostupna svim građanima, ne samo korisnicima Yettel mreže. Platforma omogućava da korisnici brzo i lako pronađu proizvode ili usluge za koje su zainteresovani, preuzmu kupon i ostvare neki od personalizovanih popusta koje platforma nudi.
Pristupom automatski dobijaju najbolje ponude u neposrednoj blizini, kao i uvid u ponude koje uskoro ističu. U planu je uvođenje opcije komentarisanja ponuda, što Yettel Shopping izdvaja kao idealno mesto za ljubitelje onlajn kupovine.
Jedan od mnogobrojniih partnera koji se sa svojom ponudom našao na platformi je Wolt, prisutan u Srbiji od aprila 2019. godine. Tokom godina poslovanja, Wolt se od brze isporuke restoranske hrane okrenuo konceptu “tržnog centra u džepu”, pa se na aplikaciji sada osim najboljih restorana u Srbiji mogu pronaći i brojne prodavnice, apoteke, cvećare, knjižare I drugi.
“Mi već godinama unazad imamo uspešnu saradnju sa kompanijom Yettel kako kroz Yettel Petak tako i kroz prisustvo na Yettel Shopping platformi. Ono što nas je posebno spojilo jeste težnja da svojim korisnicima pružimo najbolje moguće iskustvo onlajn kupovine, ali i brižan pristup kompanije Yettel prema svojim korisnicima i pružanje dodatne vrednosti mimo osnovne usluge”, rekla je Sandra Luković, marketing menadžerka kompanije Wolt.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.