Vesić: Nova deonica Moravskog koridora do kraja oktobra

Naveo je da će Moravski koridor biti dug ukupno 110 kilometara i da će spajati autoputeve "Miloš Veliki" i Beograd-Niš, odnosno dve petlje -Preljina i Pojate.

17.07.2023. 10:07
  • Podeli:
Tan2023-07-1709334233_2 moravski koridor MGSI PREDRAG MITIĆ-64b4f531eecec.webp Foto: Tanjug/MGSI/PREDRAG MITIĆ

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić obišao je radove na izgradnji nove deonice Moravskog koridora od Makrešana do Koševa, i najavio da će oni biti završeni do kraja oktobra, čime će Kruševac biti povezan na auto-put, saopštilo je danas Ministarstvo.

Vesić je rekao da je završeno šest kilometara leve trake nove deonice koja je ukupno duga 10 kilometara i da je saobraćaj preusmeren na taj poluprofil, a da će se sada raditi desna traka, i istakao da će sve biti gotovo do kraja oktobra, kao i da će Kruševac imati tri petlje.

Naveo je da će Moravski koridor biti dug ukupno 110 kilometara i da će spajati autoputeve "Miloš Veliki" i Beograd-Niš, odnosno dve petlje -Preljina i Pojate.

"Na ovom potezu živi oko 500.000 ljudi i taj autoput znači život za Kraljevo, Vrnjačku banju, Trstenik, Kruševac, Ćićevac, Varvarin, Stalać… za sve ljude koji žive ovde jer će značiti nove investicije, brži prevoz i da se ovaj kraj brže razvija", zaključio je ministar.

Napomenuo je da se izgradnjom Moravskog koridora, počinje sa izgradnjom puteva koji povezuju postojeće auto-puteve i da je to prvi od tri brze saobraćajnice i auto-puteva koji će premrežiti Šumadiju, odnosno zapadnu Srbiju.

"Već ćemo narednih dana potpisati ugovor za obilaznicu oko Kragujevca koja nije samo 21 kilometar obilaznice oko tog grada već podrazumeva kroz Gružu vezu do Mrčajevaca, odnosno vezu Kragujevca sa autoputem 'Miloš Veliki'. Takođe, čeka nas i izgradnja auto-puta 'Vožd Karađorđe' čiji će idejni projekat biti završen do kraja godine, a koji će takođe povezati dva auto-puta - Beograd-Niš i ‘Miloš Veliki’ tako da će čitava Šumadija biti premrežena mrežom brzih puteva i auto-puteva", istakao je Vesić.

Podsetio je da je nedavno Vlada Srbije usvojila odluku o izradi urbanističkog plana za izgradnju pruge Stalać-Kraljevo, a kasnije i Kraljevo-Rudnica, kojom će se, kako je rekao, ići 120 kilometara na sat tako da građanke i građani koji tu žive neće imati samo dobre puteve već i brzu prugu.

"To su dobre vesti za ovaj kraj Srbije i srećan sam što na ovaj način kao zemlja, u vreme krize, imamo dovoljno novca da investiramo u auto-puteve i brze saobraćajnice, a i u pruge", rekao je Vesić.

Državni sekretar u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Mihajlo Mišić rekao je da radovi na Moravskom koridoru napreduju prema planu i da radnici rade uprkos vrućini, kao i da se veoma obraća pažnja na njihovu zaštitu.

"Svi imaju kompletnu zaštitnu opremu, obezbeđeni su odgovarajućim količinama napitaka, imaju sve što je potrebno da bi bezbedno mogli da izvode radove i po ovakvim uslovima", izjavio je Mišić i dodao da se radi u dve smene i do kasno noću.

Direktor JP "Koridori Srbije" Aleksandar Antić rekao je da svaki novi auto-put donosi pregršt novih prilika za ljude koji žive duž njegove trase.

"Moravski koridor će doneti i nekoliko novih industrijskih zona za građane ovog kraja. Mi ćemo lokalnim samoupravama ostaviti i objekte koje smo gradili za potrebe izgradnje auto-puta, kao potencijalne nove industrijske zone", rekao je Antić.

Naveo je da će jedna takva zona biti u Ćićevcu gde postoji oko 20 hektara koji su bili u funkciji izgradnje auto-puta, druga u okolini Kruševca površine gotovo 28 hektara, a treća u Adranima kod Kraljeva, i dodao da je to velika šansa da se nastavi sa razvojem Srbije.

 

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()