Putnici sada mogu da rezervišu karte i da se prijave onlajn
Avio kompanija Viz er (Wizz Air) saopštila je danas da su posle jučerašnjih problema, onlajn usluge ove kompanije dostupne i da putnici sada mogu da rezervišu karte i da se prijave onlajn.
"U skladu sa našom politikom, iako je uzrok poremećaja bio van naše kontrole, klijenti čiji su letovi otkazani, će automatski dobiti 120 odsto refundiranja u Wizz kreditima u roku od 24 sata od planiranog polaska leta", navodi se u saopštenju.
Ukoliko klijenti žele da ponovo rezervišu let, umesto da dobiju povraćaj novca, to mogu učiniti putem telefonske linije a sada ponovo i putem zvanične veb stranice ili mobilne aplikacije kompanije, preko kojih mogu zatražiti i refundaciju, naveli su iz te avio kompanije.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.