Za šest dana poslato je tri miliona računa.
U toku je novi ciklus nagradne igre "Uzmi račun i pobedi", ovaj put sa novim pravilima.
Prvi pobednici biće poznati 28. januara u direktnom prenosu na RTS-u.
Pomoćnik direktora Poreske uprave Saša Dulić rekao je da je za šest dana putem aplikacije poslato tri miliona računa, a otvoreno je više od 150.000 korisničkih naloga.
"Narod voli da učestvuje u ovakvim nagradnim igrama, to su pokazali i u prethodnim kolima kada su računi slati u kovertama. Sada smo imali neke nepoznate, ali nije bilo problema", naveo je Dulić.
Objašnjava da je potrebno da se na mobilnom telefonu skine aplikacija, da se registruje, a zatim da se račun skenira.
Pored skeniranja može se i ručno uneti PFR broj, ako je račun izgužvan ili iz nekog drugog razloga ne može da se očita QR kod.
Za razliku od prethodne nagradne igre gde je u kovertama bilo po deset računa, od kojih je svaki morao imati iznos od najmanje 100 dinara, sada je svaki račun validan bez obzira na iznos.
"Želimo da se građani aktivno uključe u promovisanje poreza kao vrlo bitne stvari u funkcionisanju jedne države. Svaki račun koji dobijemo u prodavnici, ugostiteljskom objektu treba da sadrži iskazan PDV, njega prodavac treba da prosledi u državni budžet. Ako ne uzmemo račun omogućavamo prodavcu da taj novac koji bi on tehnički trebalo samo da sprovede u državni budžet – da zadrži za sebe. Od tog novca treba da se finansiraju društvene aktivnosti, naši lekari, vojnici, profesori, nastavnici", istakao je Dulić.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.