Pomalo je ludo terati ekipe da rotiraju vozače, smatra šampion Formule 1
Prema još nepotvrđenim informacijama iduća sezona Formule 1 trebala bi da ima rekordni broj trka, čak 24. To je dve trke više u odnosu na završenu sezonu koja je za sada rekordna. Trostruki prvak i trenutni vladar "najbržeg cirkusa na svetu" vozač Red Bula Maks Ferstapen, vrlo se protivi tome:
"Osećam da smo već daleko prekoračili granicu trka. Znam da sam još dosta mlad, ali takođe znam da ovo neću raditi još 10 godina ako će biti 24 trke u jednoj sezoni. Radi se i o kvalitetu nad kvantitetom i to sam već rekao, ovo nije održivo. Volim da se trkam i radim to i van F1, ali u jednom trenutku počnete da gledate i na kvalitet života i koliko dugo ste odsutni, baveći se sportom koji volite".
Ferstapen je ipak i protiv rotiranja vozača:
"Ali u jednom trenutku bih radije bio kod kuće i fokusirao se na druge projekte. Ovo je ludo, znaš koliko moraš da učiniš za to i volim to, sada nije problem, ali znam da će biti za nekoliko godina.
Moramo to da analiziramo jer ako morate da počnete da rotirate vozače, to je pomalo ludo. Tako se ja osećam i verovatno se još nekoliko vozača tako oseća, ali zavisi od F1 i od onoga šta žele da učine sa ovim sportom. Šteta je ako ljudi počnu da skraćuju svoje karijere jer je sve previše."
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.