Napredno korisničko iskustvo deo je poslovne politike kompanije od samih početaka na srpskom tržištu.
Činjenica je da su osim dobre internet veze, bez koje se ne može zamisliti današnja komunikacija, brzina, pokrivenost i bezbednost mreže postali imperativ za savremene korisnike.
Razumevanje potreba i očekivanja korisnika su u fokusu kompanije A1 Srbija, koja ovog proleća može da im ponudi iskustva koja će ispuniti njihova očekivanja, stil života, želje i potrebe.
Napredno korisničko iskustvo deo je poslovne politike kompanije od samih početaka na srpskom tržištu. Od ukidanja naknada za uspostavu poziva, razgovore sa korisničkim servisom i aktivaciju broja preko prvih neograničenih tarifa, A1 je uvek nastojao da menja tržište na bolje i u korist korisnika.
Dokaz poverenja između kompanije i potrošača, kao i dobre prakse u odnosima sa korisnicima je i sertifikat “Fer sa potrošačem”, koji je Nacionalna organizacija potrošača Srbije nedavno dodelila kompaniji A1.
Među 26 kriterijuma koji je ocenjuju, sertifikat vrednuje i način na koji kompanija odgovara na reklamacije, lanac nabavke, odnos prema zaposlenima, zaštitu privatnosti i ličniih podataka korisnika, edukaciju i informisanje korisnika, ali i savesnu i održivu potrošnju.
Već dve godine zaredom, A1 je s razlogom operator koji beleži najveći prenos brojeva iz drugih mreža, kako potvrđuju i podaci Regulatorne agencije za elektronske komunikacije (RATEL).
Samo u toku protekle godine čak 42.492 korisnika odlučilo da prenese svoj broj u A1 Srbija.
Potrebe korisnika u digitalnoj eri postaju sve veće i kompleksnije, a telefonija kao takva postaje osnov informisanja, slobode kretanja, socializacije i zabave.
Upravo zato kompanija izlazi iz okvira osnovnih usluga i svojim korisnicima pruža podršku u svim trenucima koje njihov život čine više vau. Ovog proleća predstavljene su nove NEO23 tarife koje prate različite životne stilove – Joy, Travel i Protect.
Sve tri opcije podmiruju potrebe za telefonijom, minutima, porukama i internetom u neograničenim količinama, a u odnosu na životne navike mogu odabrati između dodatne zabave korišćenjem aplikacija koje su svetski trendovi, dodatnih količina interneta u romingu, zdravstvenog osiguranja za putovanja ili osiguranja uređaja od oštećenja i na internetu.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.