Rezulatati kompanije za drugi kvartal 2024. će biti objavljeni 23. jula
Platforma za striming audio sadržaja Spotifaj testira uvođenje sistema hitnih upozorenja na svom domaćem tržištu u Švedskoj, konkretno na događaje kao što su "nesreće, ozbiljni događaji ili prekidi važnih usluga".
Spotifaj ovim potezom ulazi na teritoriju kompanije Meta, koja već deset godina nudi korisnicima da na platformama kao što je Fejsbuk označe da su bezbedni u slučaju velikih katastrofa, prenosi portal Teh kranč.
Gugl, takođe, obaveštava korisnike o vanrednim situacijama kao što su zemljotresi ili druge prirodne nepogode.
"U firmi Spotifaj rutinski sprovodimo brojne testove u nastojanju da poboljšamo naše korisničko iskustvo. Neki od tih testova na kraju utiru put do širem korisničkom iskustvu, dok većina služi samo u procesu učenja", izjavio je predstavnik švedske kompanije za audio striming.
Spotifaj je ranije objavio na svojoj veb stranici da je njegov prihod u prvom kvartalu 2024. porastao za 20 odsto međugodišnje na 3,6 milijardi evra.
Broj pretplatnika servisa Spotifaj je porastao za 14 odsto međugodišnje, na 239 miliona, a broj korisnika koji su aktivni na mesečnom nivou za 19 odsto međugodišnje, na 615 miliona.
"Rekli smo da će 2024. biti godina monetizacije i sada ostvarujemo taj plan", prokomentarisao je suosnivač i izvršni direktor kompanije Spotifaj Danijel Ek.
Rezulatati firme Spotifaj za drugi kvartal 2024. će biti objavljeni 23. jula.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.