Jedna od izmena je ograničenje vidljivosti određenog sadržaja, čak i ukoliko on dolazi od njihovih prijatelja
Foto: ReutersKompanija "Meta", u čijem su vlasništvu Instagram i Fejsbuk, saopštila je danas da planira da pooštri mere u vezi sa zaštitom mladih od štetnog sadržaja na društvenim mrežama.
"Redovno se konsultujemo sa stručnjacima za razvoj adolescenata, psihologiju i mentalno zdravlje kako bismo pomogli da naše platforme budu bezbedne i prikladne za mlade ljude, što uključuje poboljšanje našeg razumevanja koje vrste sadržaja mogu biti manje prikladne za tinejdžere", navodi se u saopštenju kompanije.
Jedna od izmena je ograničenje vidljivosti određenog sadržaja, čak i ukoliko on dolazi od njihovih prijatelja ili ljudi koje prate.
To se, pre svega, odnosi na postove u kojima korisnici pišu o samoubistvu ili je prikazana golotinja.
Pored toga, mladi će biti "zaštićeni" od postova koji govore o duvanskim proizvodima, oružju, alkoholu, estetskoj hirurgiji i gubitku težine.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.







