Ti alati će pomoći trgovcima da sarađuju sa influenserima u plaćenim partnerstvima na toj platformi
Instagram, platforma američke kompanije Meta, planira da svoje brendirane alate za kreiranje sadržaja prenese na novu društvenu mrežu Treds, objavio je američki portal Axios.
Takvi alati pomoći će trgovcima da sarađuju sa influenserima u plaćenim partnerstvima na toj platformi, dok je oglašavanje nedostupno, prenosi Rojters.
Treds, koji je za pet dana postojanja stekao 100 miliona korisnika, smatra se rivalom Tvitera u vlasništvu američkog milijardera Ilona Maska.
Instagram omogućava korisnicima da prenesu svoje naloge, akreditive i pratioce na Treds.
Međutim, nedostatak lakog pronalaženja tema određenog sadržaja i funkcije pretraživanja ključnih reči na Tredsu može da ograniči privlačnost te platforme za oglašivače.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.