Funkcija izgleda identično kao čuvena Twitter plava značka
Gmail će početi da prikazuje prepoznatljivu plavu kvačicu pored imena pošiljaoca sadržaja, kako bi se označio njegov verifikovani identitet.
Nova funkcija je deo Brand Indicators for Message Identification (BIMI) inicijative, na kojoj Google radi već neko vreme. Zapravo su počeli da testiraju BIMI u Gmail-u još 2020. godine.
U početku je BIMI omogućavao brendovima da dodaju autentifikovane logotipe u svoje mejlove. Međutim, izgleda da gigant smatra da je plava značka očigledniji pokazatelj da je pošiljalac legitiman, prenosi Benchmark.rs.
Kada pređete kursorom preko plave značke u Gmail-u, videćete iskačući prozor u kojem piše da je "Pošiljalac e-pošte potvrdio da poseduje [domen odakle je mejl poslat] i logotip na slici profila".Iskačući prozor uključuje i link koji vas vodi na stranicu sa više informacija.
Kako Google kaže, autentifikacija mejlova pomaže korisnicima da identifikuju i zaustave neželjenu poštu, a takođe omogućava i pošiljaocima da povećaju poverenje u njihov brend.
Ova funkcija bi trebalo da bude dostupna za sve korisnike do kraja nedelje, dok administratori Workspace-a mogu da pomognu u podešavanju BIMI-ja za svoju kompaniju.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.