Citroen najavljuje električnu revoluciju: Stižu automobili 'babuške' po veoma agresivnim cenama

'Mislim da će to biti ogromna, ogromna prednost u odnosu na druge proizvođače automobila za brend kao što je Citroen', poručuje šef dizajna francuske kompanije

19.03.2023. 21:42
  • Podeli:
Citroen 19_19 koncept_Foto Citroen-6417774dd56e6.webp Foto: Citroen

Citroen priprema više manjih električnih automobila koji će imati "agresivne cene", sa ciljem da potkopaju rivale na sve konkurentnijem tržištu električnih vozila.

Očekuje se da će ti modeli stići u narednih nekoliko godina, sa atraktivnim dizajnom kako bi privukli širu bazu kupaca francuskom brendu, rekao je za britanski Autocar šef dizajna Citroena Pjer Leklerk.

Oni će verovatno deliti dizajnerske karakteristike sa konceptom Citroen Oli i manjim dvosedom Ami, kao i budućim C3 Aircrossom, rekao je Leklerk, dodajući da to neće biti samo manje verzije većih automobila: "Trudimo se da ne pravimo automobile koji imaju efekat ruske Babuške!"

Cena od oko 25.000 funti je verovatna sa obzirom da je Leklerk potvrdio da će njihove cene dati brendu "ogromnu prednost" u segmentima u kojima će se nalaziti, prenosi Autoblog.

"Zamislili smo ih da na tržište stignu sa zaista agresivnim ccenama", rekao je on, "Mislim da će to biti ogromna, ogromna prednost u odnosu na druge proizvođače automobila za brend kao što je Citroen. Pošto premijum brendovi teže da postanu još više premijum, još uvek postoje neki ljudi koji nemaju toliko novca da kupe automobil."

Govoreći o samim automobilima, Leklerk je dodao: "Mislim da ćemo uskoro imati sjajne proizvode koji su, po mom mišljenju, zaista"šokantni u smislu dizajna. Biće super kul. Mislim, uzbuđeni smo što ćemo te stvari staviti na put; cene će biti tako agresivne. Možemo samo da budemo ponosni što smo to uradili. "Dakle, mislim da ćemo imati veliku ulogu u automobilskoj industriji u narednih nekoliko godina."

Električni automobili će najverovatnije biti na CMP platformi koja već stoji u osnovi Stellantisovih automobila, uključujući Corsu i Peugeot e-208. Zato će koristiti istu bateriju od 51 kWh kao e-208. Jedan motor koji će isporučivati oko 130 KS je verovatan, s obzirom da se to očekuje od predstojećeg Citroena C3 Aircross.

Govoreći prethodno za Autocar, Citroenov direktor proizvoda i strategije, Loren Hansen, navodi: "Citroen voli da izaziva industrijske norme. Sa [Olijem] želimo da pronađemo radosnu, modernu mobilnost, pristupačnu i održivu. To je nešto što ćemo [nastaviti] dugoročno, jer mislimo da je u skladu sa našim DNK."

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()