Citroen je u utorak predstavio novu generaciju modela C3
U svojoj 4. generaciji, popularni francuski potkompaktni automobil prelazi na struju.
Potpuno električni Citroen ë-C3 ima motor od 83 kW/113 KS, dok mu, kako kažu iz kompanije, baterija od 44 kWh daje mogućnost dometa do 320 kilometara.
Baterija od 20 do 80 odsto standardnim punjenjem (7 kWh) "stiže" za oko 4 sata i 10 minuta, ali ako se koristi brzo punjenje (100 kWh), ovaj proces traje samo 26 minuta.
Takođe, tu je i navigacija koja je povezana sa ë-ROUTES aplikacijom.
Elektromotor snage 83 kW/113 KS omogućava ubrzanje 0-100 km/h za oko 11 sekundi, a prognozirana najveća brzina automobila iznosi 135 km/h.
Početna cena ovog automobila biće 23.300 evra, jer kompanija želi da uplovi u sferu priuštivih e-automobila, a dolaziće u dve verzije od kojih će zavisiti i nivo opreme - "You" i "Max".
Takođe, Citroen je za 2025. godinu najavio i jeftiniju ë-C3 verziju sa dometom do 200 kilometara, a njena cena startovaće od 19.900 evra.
Što se tiče dizajna, novi C3 na struju ima nešto drugačije proporcije od aktuelnog SUS modela i više podseća na krosover.
Ipak, zadržao je neke stilske detalje karakteristične za savremene automobile ovog francuskog brenda.
Mehanički je zasnovan na Stellantisovoj platformi koju će deliti sa drugim srodnim modelima ove kompanije, uključujući i najavljenu Fiat Pandu.
Prema ranijim nezvaničnim najavama, ë-C3 bi mogao da se proizvodi u Srbiji, zajedno sa pomenutom električnom Pandom, ali iz Stellantisa još nema zvanične potrvrde o tome.
Da li će se to obistiniti, saznaćemo uskoro, s obzirom da je početak rada fabrike u Kragujevcu najavljen za 2024. a pripreme za proizvodnju novog modela (ili novih modela) privode se kraju.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.