Proračuni dodatnih carina baziraju se na istraživanju učinaka subvencija kineske vlade proizvođačima električnih vozila
Kineski proizvođači automobila uspeli su da osvoje rekordnih 11% evropskog tržišta električnih vozila u junu, a rekordnoj prodaji je doprinela činjenica da su svi automobili prodati pre 5. jula oslobođeni dodatnih carina.
Zbog toga su kineski proizvođači nudili brojne akcije, popuste i povoljna finansiranja na evropskim tržištima. Rezultat je više od 23.000 novih registrovanih kineskih električnih vozila širom Evrope u junu, piše Auto Start.
Proračuni dodatnih carina baziraju se na istraživanju učinaka subvencija kineske vlade proizvođačima električnih vozila.
Utvrđeno je da je SAIC, vlasnik MG-a, bio jedan od najvećih primalaca državne finansijske pomoći, zbog čega im je Evropska komisija nametnula najveće carine od čak 38,1% na dosadašnjih 10%.
SAIC se zbog toga potrudio da u Evropu uveze što više automobila pre uvođenja carina, a u tome je i uspeo zabeleživši najveći skok novih registracija u Evropi.
Podaci JATO Dynamicsa otkrivaju da je u junu registrovano 13.366 novih MG-ova, ali kako je pisao Bloomberg, 40% bili su automobili koje su trgovci registrovali samo na sebe, kako te automobile ne bi zahvatile nove carine.
BYD, koji je u junu zabeležio nešto manje od 4.000 registracija širom Evrope, biće pogođen dodatnom carinom od 17%.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.