Potrebne su i inovacije kojih još nema, a kao primer su navedena poljoprivredna vozila
Izvršni direktor nemačke inženjerske grupe Boš (Bosch) veruje da će vozila s motorima s unutrašnjim sagorevanjem morati da se koriste najmanje 35 godina dok ne bude dovršena elektrifikacija drumskog saobraćaja.
Kad bi se celokupna globalna proizvodnja od 90 miliona vozila odmah preinačila, bilo bi potrebno 16 godina da se promeni cela "flota", rekao je Stefan Hartung u tekstu objavljenom na portalu Pajonir.
Boš je ključni dobavljač za automobilski sektor, prenosi Index.
U stvarnosti će se i dalje proizvoditi motori s unutrašnjim sagorevanjem, koji će morati da budu zamenjeni.
"Treba dvostruko više vremena, najmanje 30 do 35 godina, da se elektrificiraju svi automobili širom sveta", rekao je Hartung.
Dodao je da, osim toga, određena vozila ne mogu da se elektrifikuju i da će tehnologija unutrašnjeg sagorevanja morati da se proizvodi u Nemačkoj i dalje.
"Ne možete prisiliti kupce izvan Evrope da je ne koriste", rekao je Hartung.
Napomenuo je i da su potrebne inovacije kojih još nema, a kao primer je naveo poljoprivredna vozila.
Kombajni rade do 12 sati dnevno sa snagom od 250 do 300 kilovata. "S baterijom potrebnom za to, vozilo bi verovatno potonulo u zemlju", rekao je.
Hartung je dodao i da je elektrifikacija tržište u razvoju i da proizvođači automobila sada govore da će tranzicija trajati duže nego što se pre očekivalo.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.