Posebno pripazite i kod zaključavanja vozila
Problemi s akumulatorima su među najčešćim intervencijama mehaničara. Ciklusi punjenja i pražnjenja, starost automobila i akumulatora..., na kraju sve to dovodi do kvarova.
Nivo baterije možete da proverite parkiranjem automobila u mraku ispred zida, isključivanjem motora i uključivanjem kratkih svetala. Ako svjtlo nakon kratkog vremena postane tamnije, akumulator slabi. Naravno, akumulator uvek možete proveriti i voltmetrom, ali on nije deo alata i uređaja u svakom prosečnom domaćinstvu, piše HAK revija.
Posebno pripazite i kod zaključavanja vozila. Ako zaboravite da ugasite svetla ili ne zaključate vrata, kod nekih modela vozila ostaće vam svetlo u unutrašnjosti.
Akumulatori manjeg kapaciteta kod, na primer, benzinskih motora ako prenoće s uključenim osvetljenjem putničkog prostora mogu da se isprazne do nivoa da sledeći dan više nije moguće da se pokrene motor, što je zapravo i najčešći problem.
Najčešće će ovaj problem obuhvatiti akumulatore vozila koji su stariji od dve godine i zbog većeg broja ciklusa punjenja i pražnjenja im je smanjen kapacitet.
Ovaj tip problema se najčešće dogodi vozačima ako se vrata vozila u potpunosti ne zatvore ili se unutrašnja rasveta uključi na prekidaču završetkom vožnje kako bi se nešto pročitalo i završetkom putovanja se napušta vozilo, a prekidač se ručno ne vrati na automatsko isključivanje i napusti se vozilo očekujući da će se unutarnja rasveta sama isključiti.
S obzirom na to da je svetlo bilo uključeno predveče, sledeći ponovni kontakt s vozilom je sledeći dan ujutro i već se možemo naći zatečeni jer vozilo ne reaguje na daljinski ključ i moramo da uđemo u vozilo pomoću mehaničkog ključa preko bravice vrata, prenosi Index.hr.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.