Ovakve se više ne snimaju
Po pitanju zanimljivih videoreklama autoindustrija gotovo da i nema pravu konkurenciju.
Poslednjih godina primjetan je deficit kreativnosti u autoindustriji, što je vidljivo i u pogledu promotivnih kampanja. Vratimo li se samo dvadeset godina unazad, možemo videti jednu od najboljih reklama za automobil.
U pitanju je Hondina reklama pod nazivom Tho Cog (zupčanik), koja je premijerno predstavljena 2003. godine. Reklama je vrlo brzo postala hit iako je emitirana na samo tri tržišta, i to britanskom, švedskom i australijskom. Izazvala je toliki interes da je dobila i mali dokumentarac u kojem je objašnjeno kako je snimljena.
Reklama je snimana čak sedam mjseci, a kad ju pogledate, biće vam jasno zašto je stvarana toliko dugo. Sam razvoj sistema je trajao četiri meseca, a preostala tri potrošena su na izvođenje, snimanje i montažu. Najmanje promene u temperaturi ili vetru uticale bi na izvođenje, a sama reklama je trajala toliko dugo da je snimana u dva dela.
Sve ostalo je napravljeno bez korišćenja CGI-ja (računarski generisane slike) ili nekih drugih efekata. Upravo tako, sve u ovoj reklami je stvarno, a to je znala da ceni i publika. Zbog ove reklame Honda je u Velikoj Britaniji zabeležila rekordnu posećenost na službenim stranicama.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.