Lotus grca u dugovima: Slavni brend povećao prodaju, a nikada nije bio u većem minusu

Iz kompanije su rekli da je vreme da pokrenu novi strateški plan nazvan "Win26"

02.09.2024. 14:19
  • Podeli:
Lotus Evija EV Supercar superkar, 29 avg 2024 - profimedia-0903622160-66d5ad4ce81eb.webp Foto: Profimedia

Velika britanska marka, Lotus, u poslednje vreme beleži enormne gubitke, uprkos rastu prodaje. Kompanija je, naime, saopštila da su se neto gubici za period april-jun uvećali na 202 miliona dolara, u odnosu na 193 miliona u istom periodu prošle godine. Da sve bude čudnije, sve se ovo odvija u kvartalu u kom su prihodi porasli sa 111 miliona na 225 miliona dolara.

Lotus Technology u vlasništvu je kineske kompanije Geely, a bili su prinuđeni da prepolove broj prognoziranih isporuka zbog nesigurnosti oko novih carina koje nameću EU, SAD i Kanada.

Kompanija je rekla da sada očekuje isporuku od oko 12.000 vozila ove godine, nasuprot ranijoj prognozi od 26.000, prenosi Automotive News Europe. Do sada, u 2024. su prodali 4.873 primerka, što se može pripisati debiju dva nova modela, Electra i Emeya.

Iz kompanije su rekli da je vreme da pokrenu novi strateški plan nazvan "Win26", kojim žele da "optimizuju interne procese i strukture, smanje troškove i izmene planove kako bi zadovoljili svetska raznolika tržišta".

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()