Nemačka grupacija je 'sugerisala svojim brendovima da do daljeg pauziraju plaćene aktivnosti na platformi' zbog najava Twittera da će revidirati pravila reklamiranja
Nemački Volkswagen pridružio se nizu drugih velikih kompanija koje su zamrzle reklamiranje na Twitteru od kako je Ilon Mask preuzeo tu društvenu mrežu.
Povod za potez nemačkog giganta je saopštenje uprave Twittera da će revidirati pravila reklamiranja.
Grupacija VW je "sugerisala svojim brendovima da do daljeg pauziraju plaćene aktivnosti na platformi".
"Pažljivo pratimo situaciju i odlučićemo o budućim koracima zavisno od razvoja", saopštio je Volkswagen, koji pod svojim krovom ima i brendove Audi i Porsche.
Audi je, inače, prekid reklamiranja najavio još prethodnog dana. Nešto ranije, sličnu odluku je najavila i američka automobilska grupacija General Motors.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.