Najbrži do sada: Chevrolet Corvette E-Ray

Treba mu 2,5 sekunde da stigne od 0 do 100 km/h

14.10.2023. 20:44
  • Podeli:
Chevrolet Corvette E-Ray yt-652ad881cb240.webp Foto: Youtube/Printscreen/@Chevrolet

Tačno 70 godina nakon što je prvi Chevrolet Corvette debitovao na Motorami u Njujorku, Chevrolet se vratio da predstavi prvi elektrifikovani model Corvette.

Corvette E-Ray je najbrži serijski Corvette u istoriji, jer mu treba 2,5 sekunde da stigne od 0 do 100 km/h.

Snagu automobilu daje 6.2-litarski LT2 V-8, koji donosi 495 KS i 637 Nm obrtnog momenta. Tu je, takođe, i električni motor koji pruža dodatnih 160 KS i i 169 Nm obrtnog momenta pomoću baterije od 1,9 kWh, koja se nalazi između sedišta.

Sveukupno, dakle, E-Ray proizvodi kombinovanih 655 KS iz elektromotora i V-8.

Corvette E-Ray ima šest režima vožnje: Tour, Sport, Track, Weather, My Mode i Z-Mode. Vozači takođe mogu da izaberu funkciju Charge+, koja najbolje optimizuje stanje napunjenosti baterije, a dodaje se da je tu i Stealth režim za gradsku vožnju.

Što se tiče spoljašnjosti, dolazi u dve verzije: kupe i kabriolet. Na prvi pogled proporcije su slične onima koje ima Z06 model, sa širokim točkovima i lakom karoserijom. Dolazi u 14 boja, sa opcionim svetlosnim modifikacijama i stilizovanjem točkova.

 

  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()