Pininfarinin automobil Battista izrastao je na tehnologiji i bazi Rimac Nevere
Pininfarinin električni hiperautomobil Battista prešao je četvrt milje (402 metra) za 8,55 sekundi te time oborio rekord od 8,58 sekundi koju je držala Rimac Nevera.
Pininfarinin automobil Battista izrastao je na tehnologiji i bazi Rimac Nevere, a vrednost mu je 2,2 miliona dolara.
Battista se već pokazao serijskim automobilom s najboljim ubrzanjem kada je na testnoj stazi Nardo u Italiji postigao brzinu od 0 do 100 km/h za 1,86 sekundi, a do 200 km/h za 4,75 sekundi.
Pininfarina se udružio s Autocarom India kako bi merili Battistine performanse u indijskom testnom postrojenju Natrax ranije ovog meseca, koristeći VBOX opremu za beleženje ubrzanja i najveće brzine.
Mašina od 1.900 konjskih snaga koristila je svoj okretni moment od 2340 Nm preko Michelin Pilot Sport Cup 2R guma da bi prošla 402 metra za 8,55 sekundi ili 804 metra za 13,38 sekundi.
Taj broj od 8,55 sekundi doveo je Battistu ispred Rimac Nevere, koja je 2021. zabeležila 8,58 sekundi. Ovo ne bi trebao da bude šok s obzirom na to da dva električna hiperautomobila dele električnu platformu.
Ekipa na stazi je takođe merila Battistinu najveću brzinu, pri čemu je izmereno 358,03 km/h, iako su prilikom ovih testiranja korišćene manje ekstremne gume Michelin Pilot Sport Cup 2. To nije bilo ni blizu dovoljno brzo da Pininfarinino prvo električno vozilo postane najbrži serijski automobil na svetu, piše Jutarnji.
Rekorde je ratifikovala Federacija automoto sportskih klubova Indije (FMSCI).
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.