Uobičajeno je i da rezervoari benzinskih pumpi budu opremljeni sopstvenim sistemom za filtriranje
Koliko puta ste došli na benzinsku pumpu i videli znak "cisterna uključena" i prešli na sledeću jer niste mogli da sipate gorivo? Osim toga, mnogi vozači su sigurno dobili savet da ne pune rezervoare gorivom odmah nakon što je cisterna napunila rezervoare na benzinskoj pumpi. I u tom savetu ima istine.
Razlog je prozaičan – kada cisterna napuni rezervoare, talog, odnosno nečistoće sa dna se razbacuju po celom rezervoaru. Dakle, ako odmah počnete da sipate gorivo iz tog rezervoara, rizikujete da ostatak završi u rezervoaru vašeg automobila.
Međutim, benzinske pumpe najčešće postavljaju znak, odnosno obaveštenje da je rezervoar privremeno zatvoren dok se nečistoće ne vrate na dno rezervoara.
Isto tako, uobičajeno je da rezervoari benzinskih pumpi budu opremljeni sopstvenim sistemom za filtriranje kako bi se sprečilo da ostaci goriva uđu u rezervoare vozila.
Ako ništa od ovoga ne deluje i nečistoće uđu u rezervoar automobila, poslednja prepreka je filter goriva u automobilu, koji takođe ima važnu ulogu: on će delovati kao barijera protiv ovih ostataka, piše "Elpais".
Ako vozite sa relativno praznim rezervoarom "blizu rezerve", pumpa za gorivo će početi da sakuplja sve nečistoće sa dna rezervoara. Ovo uključuje sediment od prljavog goriva i kondenzaciju iz rezervoara koji može oštetiti pumpu za gorivo.
Dakle, sve dok imate najmanje četvrtinu rezervoara, stvari rade dobro.
Filter se ne zagreva, motor dobro radi, a i jedno i drugo pomažu da se pređe više kilometara. Održavanje rezervoara punog do jedne četvrtine produžiće životni vek komponenti vašeg sistema za gorivo.
Zato je najmudrije prekinuti naviku korišćenja poslednje kapi goriva.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.