Kompanije koje sarađuju u istragama dobiće paušalnu carinu od 20,7 odsto
Carine na električne automobile proizvedene u Kini i prodate u Evropi, po drugi put se prilagođavaju. Najniža carinska stopa pripala je Tesli - smanjuje se sa 9% na 7,8% uz uobičajenu uvoznu stopu od 10% kojoj podležu svi automobili.
Istovremeno, najavljuje se da će Geely imati carine od 18,8% umesto 19,3%. Odluka koja stoji iza smanjenja, navodno je nova informacija koju su proizvođači automobila podelili sa istražnim telima Evropske komisije.
Carine BYD-a ostaju nepromenjene na 17% dok će SAIC Motors (vlasnik MG-ja), koji je odlučio da ne sarađuje sa istražiteljima EU, dobiti blago smanjenje sa 36,6% na 35,3%.
Ostale kompanije koje sarađuju u istragama dobiće paušalnu carinu od 20,7%. Evropska unija tvrdi da Kina subvencioniše svoje proizvođače električnih vozila, i da to evropske proizvođače dovodi u nepovoljan položaj.
Kina je shvatila da je EU ozbiljna u vezi sa carinama, pa sada želi da pregovara o pronalaženju odgovarajućeg rešenja.
U saopštenju, zamenik kineskog ministra trgovine Li Fej rekao je: "Kina je spremna da nastavi blisko da sarađuje sa evropskom stranom kako bi se postiglo rešenje koje zadovoljava zajedničke interese obeju strana, i u skladu je sa pravilima Svetske trgovinske organizacije".
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.