Poseban je problem s garažama gde mnoga mesta postaju premala
Uprkos lakšim materijalima i digitalnoj tehnologiji, automobili svake godine postaju sve teži, uglavnom zato što i dalje rastu. Stvari izgledaju još gore u budućnosti jer će sve više dominirati još teži električni SUV-ovi.
Prema podacima francuske konsultantske kuće Inovev, automobili proizvedeni u Evropi danas su u proseku 7 cm viši, 10 cm širi i 20 cm duži nego što su bili 2000. godine. Prosečna masa automobila od 2000. godine porasla je za 20 posto na oko 1,5 tona.
Kako navodi Revija HAK, broj SUV-ova sada čini 40 posto ukupnog prodajnog tržišta, a elektrifikovana vozila 25 posto proizvodnje u Evropi. Prema Inovevu, udeo SUV-ova u prodajnim brojkama u Evropi porastao je s 3 posto u 2000. godini na 46 posto tržišta prošle godine, odnosno 5,2 miliona novih SUV-ova i krosovera u jednoj godini.
Prošle godine je u SAD-u prodato 7,6 miliona SUV-ova, a u Kini čak 11,2 miliona primeraka. Konsultanti očekuju da će se broj registracija SUV-ova u svetu povećati s 32 na 35 miliona vozila u sledeće dve godine.
Poseban je problem s garažama gde mnoga mesta postaju premala.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.