Talas osvežavanja logotipa je zahvatio i američkog giganta
Iako Ford nikad nije prihvatio trodimenzionalni izgled amblema, u Fordu su odlučili da dorade svoj.
Kako navodi Index.hr, ljubitelji marke ipak ne treba da brinu brinu jer tzv. plavi oval ostaje tu, prepoznatljiv s jednako upečatljivim fontom. Ono što je novo jeste da su sama slova sada veća, a što je omogućeno pojednostavljenjem samog okvira, odnosno uklanjanjem uže elipse.
Takođe, hromirani finiš je uklonjen i zamenjen belom bojom, dok je podloga poprimila tamniju nijansu plave boje.
Novi dizajn plavog ovala je premijerno predstavljen s novim Fordom F-150. Prvi su mogli da ga vide posetioci salona automobila u Detroitu.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.