Za broj dva možda nikad niste ni čuli
Ako ste se ikada zapitali koji su najmoćniji automobili trenutno na tržištu - evo odgovora.
Pininfarina B95 je ograničena na samo 10 primeraka, B95 je ograničen na samo 10 primeraka širom sveta. Njegova četvoromotorna postavka daje mu 1.877 KS i obrtna sila od 2.360 Nm, što znači da do 100 km/h stiže za manje od 2 sekunde. Košta "jedva" 4,8 miliona dolara.
Pininfarina Battista je elegantni italijanski pandan Rimac Nevere. Takođe, ima nešto više snage od svog hrvatskog rođaka, sa 1.900 konjskih snaga i 2.360 Nm obrtne sile zahvaljujući četiri sinhrona elektromotora sa permanentnim magnetima. Njegova najveća brzina je 350 km/h.
Sada u vlasništvu kineskog automobilskog giganta Geely, Lotus je fokusiran na EV visokih performansi, a superautomobil Evija, sa skoro 2.000 konjskih snaga, sigurno odgovara tom segmentu. Ovaj model, konkretno, košta 2,3 miliona dolara.
Ako nikada niste čuli za Aspark Owl, sada znate o čemu se radi. Ovaj japanski hiperautomobil debitovao je u proizvodnoj formi 2020. godine, ali još uvek možete da ga kupite danas, pod pretpostavkom da imate 3,1 milion dolara. Potpuno električni hiperautomobil ima 1.984 konjskih snaga i 2.000 Nm obrtne sile, a može da postigne brzinu od 100 km/h za 1,72 sekunde.
Gemera je superautomobil uparuje Koenigseggov twin-turbo 5,0-litarski V8 motor sa složenim električnim pogonom, da bi dobio neverovatnih 2.300 konjskih snaga. Naravno, kod ovakvog primerka ne postoji takva stvar kao što je kataloška cena. Recimo to ovako - ako vas brine cena, onda je verovatno preskup.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.