Ova vozila mogu da rekuperiraju električnu energiju, ali to može da stvori probleme zimi.
Jednostavno rečeno, kada podignete nogu sa papučice gasa, elektromotor koči, postaje generator i kinetičku energiju pretvara u električnu koja se vraća u bateriju. Međutim, zimi to može da predstavlja problem.
Nemački Auto-klub Europa (ACE) upozorava da na klizavim putevima sa ledom i snegom prevelika rekuperacija može negativno uticati na stabilnost automobila.
Razlog za to je što ABS i ESP sistemi ne mogu reagovati dovoljno brzo, navodi se u saopštenju kluba.
Ako je moguće ručno podešavati snagu rekuperacije, preporučuje se odabir najnižeg nivoa rekuperacije u takvim uslovima na putu.
Neki modeli takođe imaju adaptivnu rekuperaciju ili poseban režim vožnje za zimu ili sneg. Zato je korisno detaljnije proučiti uputstvo za upotrebu vašeg vozila.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.