Samo u nekim modelima proizvođači navode za koliko se pritisak mora povećati u slučaju vožnje sa punim automobilom, sa svim zauzetim sedištima i prtljagom
Proizvođači automobila su jasno definisali koliko gume moraju biti napumpane na određenim modelima. Velika odstupanja nisu dobra.
Samo u nekim modelima proizvođači navode za koliko se pritisak mora povećati u slučaju vožnje sa punim automobilom, sa svim zauzetim sedištima i prtljagom, piše Revija HAK.
Gume sa nedovoljnim pritiskom se pregrevaju, pa se njihov životni vek može smanjiti i do 20%. Na primer, umesto da traju oko 40.000 kilometara, moraćete da ih zamenite već na 32.000 kilometara.
Takođe, povećava se opasnost od pucanja guma u vožnji, što je pri većim brzinama veoma opasno.
Sa druge strane, kod prenapumpanih guma, bočni zidovi i gazeći sloj postaju tvrđi nego obično, a kontaktna površina pneumatika sa kolovozom je smanjena, što dovodi do bržeg trošenja. Ova promena takođe može da smanji prijanjanje i performanse gume.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.