Nema vozača koji nije imao ovakve muke
Iako nije u pitanju veliki kvar, probušena guma je noćna mora svakog vozača. Pogotovo kada je negde vam grada.
Kada vam se to dogodi, onda vozači obično imaju dilemu - da li koristiti opremu za popravku gume ili tražiti rezervni točak. Prema preporuci mehaničara za pomoć na putu, opremu za popravku treba koristiti samo kao krajnju opciju.
U urbanim područjima, setovi za popravku guma su prihvatljivi jer su lako dostupni. Međutim, za vozače koji često putuju na velike udaljenosti ili žive na ruralnim područjima, tradicionalna rezervna guma je bolji izbor.
Mnogi automobili danas dolaze sa setovima za popravku guma umesto rezervnih točkova. Takvi setovi su namenjeni za brzo i privremeno rešavanje problema.
No, važno je imati na umu da ovi setovi nisu uvek najidealnija opcija. Stručnjaci upozoravaju da se oprema za popravku guma ne preporučuje za dugotrajnu vožnju ili brzinu veću od 80 km/h, jer to može rezultirati ozbiljnijim problemima.
Postoji i rizik od nepopravljivog oštećenja gume, što može rezultirati potrebom za zamenom gume. Stoga se preporučuje da se setovi za popravku guma koriste samo u hitnim situacijama, dok se za dugoročno rešenje i veću sigurnost preporučuje rezervna guma punih dimenzija, piše Jutarnji.hr.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.