Potencijalni naslednik kultnog modela MR2 razvija se u saradnji sa kompanijama Suzuki i Daihatsu
Već godinama se govori o nasledniku Toyotinog legendarnog malog sportiste, modela MR2, a sada se čini da stvari postaju nešto konkretnije.
Još krajem 2021. godine Toyota je predstavila koncept Sports EV iz koga se dalo naslutiti da je u pripremi maleni električni kupe, koji bi pomoću fabričkog Gazoo Racing tima mogao da postane duhovni naslednik MR2. Sa velikim usisnicima vazduha i sportskom linijom karoserije neki su odmah poželeli da čuju zvuk neke opake benzinske mašine.
Nije poznato da li su to čuli u Toyoti, ali izgleda da ni oni nisu načisto sa idejom naslednika MR2. Naime, kako saznaje japanski magazin Best Car, razvoj malog sportiste nikad nije stao. Da stvari budu još bolje, automobil se razvija u saradnji sa Suzukijem i Daihatsuom. Potonji se već dokazao svojim "minijaturama" (dovoljno je spomenuti odličnog Copena).
Japanski magazin navodi da tri japanska proizvođače rade na razvoju jeftinog kupea sa centralno postavljenim motorom. Automobilčić dužine 4.200 milimetara trebao bi da impresionira performansama. Pokretaće ga mali 1.0 benzinac sa bar 120 "konja" snage i obrtnim momentom od 200Nm. Naravno, hibridni koncept bi mogao da ostane prisutan kao dodatni plus agilnosti pogona, prenosi Index.
Ako na to dodamo masu od oko 1.000 kilograma, lako je zamisliti koliko će ovaj kupe biti zabavan. Ako doživi svoju proizvodnu izvedbu, imaće komponente vešanja od Yarisa, dok će motor biti Suzukijev. Za dizajn će se pobrinuti Daihatsu, inspirisan pomenutim Copenom.
Cena novog modela bi u Japanu trebao da bude oko 15.500 evra. To zvuči fantastično čak i ako uzmemo u obzir da bi ta cena, do dolaska u Evropu, mogla značajno da poraste.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.