Glavna razlika između recirkulacije i konvencionalnog usisavanja vazduha je u tome što protok vazduha dolazi iz putničkog prostora, a ne spolja
Opcija za recirkulaciju vazduha u kabini je jedna od najmanje korišćenih funkcija automobila, a oni koji aktiviraju recirkulaciju pritiskom na dugme sa nacrtanim automobilom i strelicom koja se vraća unazad, uglavnom to rade pogrešno.
Svrha ove funkcije jeste da, umesto da uzima vazduh spolja, sistem ponovo koristi vazduh koji se već nalazi unutar kabine. Zapravo, recirkulacija je unos vazduha u putnički prostor, filtracija kroz klima uređaj i naknadna distribucija u deflektore.
Glavna razlika između recirkulacije i konvencionalnog usisavanja vazduha je u tome što protok vazduha dolazi iz putničkog prostora, a ne spolja.
Režim recirkulacije omogućava vam brzo zagrevanje i hlađenje vazduha, jer se temperatura u kabini razlikuje od temperature izvan automobila.
Ako je aktivirano, dugme za recirkulaciju vazduha omogućava klima-uređaju da koristi vazduh iz unutrašnjosti automobila uvlačeći ga kroz ventilacione otvore.
Pored toga, u isto vreme, sistem sprečava ulazak spoljašnjeg vazduha. Dugme se obično nalazi oko točkića klima uređaja koji omogućava vozaču da podesi unutrašnju temperaturu.
Korišćenje dugmeta za recirkulaciju će pomoći u smanjenju potrošnje goriva jer manje opterećuje motor automobila. Princip je isti za električne automobile jer će klima manje opterećivati bateriju, piše Danas.
U praksi malo ljudi koristi ovu funkciju. Najčešće se recirkulacija koristi za sprečavanje infiltracije neprijatnih mirisa unutar kabine.
Na primer, automobil se ispred jako puši ili ste naišli na prašnjav deo puta. Da ne bi osetili ove mirise, mnogi vozači isključivo u ovakvim situacijama aktiviraju mehaničko dugme za recirkulaciju vazduha i blokiraju pristup od spolja, ne znajući da ova funkcija može doprineti smanjenju potrošnje goriva i klima uređaja u svakodnevnoj vožnji.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.