Tamna strana kineske efikasnosti: Sve češća su groblja električnih automobila

Iz Evrope i SAD su zabrinuti da će kineska proizvodnja biti previše masovna za globalno tržište

21.05.2024. 18:24
  • Podeli:
panda električni automobil, groblje električnih panda automobila - 1 jan 2018 - profimedia-664cc98b21d97.webp Foto: Profimedia

Veliki broj električnih automobila koje niko ne želi, i koji su već zastareli, nalazi se na improvizovanim parkinzima u Kini, navodi u reportaži američki list Wall Street Journal.

"Ovakva groblja automobila nalaze se širom grada Hangžua, i tu se poslednjih godina ostavljaju zastarela električna vozila", navodi se u reportaži.

Dodaje se da je kineska vlada "upumpala" novac u ovaj segment industrije, i da se tehnologija toliko brzo razvija da jednostavno nema vremena za modele koji ne nađu brzo svoje vlasnike.

Iz Evrope i SAD su zabrinuti da će kineska proizvodnja biti previše masovna za globalno tržište, jer ova zemlja ima kapacitet da napravi gotovo duplo više od onoga što može da se proda u Kini, navodi WSJ.

Pored vladinih subvencija, Kina ima i dovoljno prirodnih resursa, kao i industriju potrebnu za efikasnu proizvodnju električnih vozila, ističe se u reportaži američkog lista.

Preuzmite mobilnu aplikaciju:

Get it on Google PlayDownload on the App Store
  • Podeli:

Ostavite Vaš komentar:

NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.

Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.

Komentari ()