Odrasla je nova generacija Kineza, koja nije poput svojih roditelja koji su preferirali zapadnu robu
Udeo stranih prozvođača automobila na kineskom tržištu se u poslednje dve godine smanjio sa 53 odsto na 33 odsto. Kako se navodi, kineska državna podrška za lokalne kompanije i rast konkurencije su dovele do smanjenje udela stranih kompanija, pre svega Tojote, Micubišija, američkog Dženeral motorsa (GM), Folksvagena i Tesle.
Udeo kineskih kompanija posebno raste na tržištu električnih vozila, gde sada čini 40 odsto ukupne prodaje EV u toj azijskoj zemlji.
Prema podacima Kineskog udruženja za putnička vozila, prodaja Folksvagenovih vozila u Kini je u drugom kvartalu 2024. pala za 19 odsto međugodišnje, prodaja Be-Em-Vea (BMW) za četiri odsto, vozila Dženeral motorsa za 29 odsto, Tojote za 20 odsto.
Nova generacija kineskih potrošača ima mnogo više poverenja u lokalne brendove nego njihovi roditelji koji su preferirali zapadnu robu.
Odrasla je nova generacija Kineza koja je navikla da kupuje stvari preko Alibabe i da komunicira preko kineske platforme Vičet, tako da kineski brendovi kod njih više ne izazivaju negativnu konotaciju, prenosi Komersant.
NAPOMENA: Komentarisanje vesti na portalu UNA.RS je anonimno, a registracija nije potrebna. Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa Vašim načelima i uverenjima. Nije dozvoljeno postavljanje linkova i promovisanjedrugih sajtova kroz komentare.
Svaki korisnik pre pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korišćenja komentara. Slanjem komentara prihvatate Politiku privatnosti.